FREQUENTLY ASKED QUESTIONS


COMMUNITY


Moet ik een eigen bedrijf hebben om aan te sluiten bij de community?

Nee. Zowel zelfstandig ondernemers als professionals kunnen bij ons aansluiten. Als particulier kun je helaas geen lid worden. Wel kun je onze trainingen, workshops en overige events bijwonen.

Wat bedoelen jullie met onvoorwaardelijk delen?

Alleen ga je misschien sneller, maar samen kom je verder. Waarom zou je jouw kennis en kunde niet met anderen delen? Zelf werken we bijvoorbeeld met zoveel mogelijk verschillende mensen samen aan een project. Daarnaast helpen we elkaar om verder te groeien. Als iemand ergens vastloopt, is er altijd wel een ander die hem verder helpt − zonder dat daar direct iets tegenover staat.

Kan ik ook bij de community aansluiten zonder werkplek?

Een communityspot is de meest laagdrempelige manier om als sports professional aan te sluiten bij onze community. Een communityspot geeft je gratis toegang tot alle digitale en fysieke Kick-off coffees, workshops en trainingen en meer! Wil je optimaal van de community profiteren? Kies dan voor een (shared) workspace in ons gebouw en wordt dagelijks geprikkeld en geïnspireerd door je mede-professionals.

Kan ik alleen als zzp’er aansluiten bij de community?

Nee, iedere ondernemer of organisatie kan aansluiten, mist je ons gedachtegoed omarmt en past binnen het vakgebied. Houdt er wel rekening mee dat de community-bijdrage per persoon is.

Zijn er ook mogelijkheden als bedrijfsafdeling om aan te sluiten bij de community?

Ja, dat kan zeker, mits deze ons gedachtegoed omarmt en de afdeling past binnen het vakgebied. Houd er als afdeling wel rekening mee dat de communitybijdrage per persoon is.

OPDRACHTGEVERS


Wat kan ik als opdrachtgever precies bij jullie afnemen?

Als opdrachtgever kun je eigenlijk álle diensten die onder sport en gezondheid vallen afnemen, maakt niet uit hoe groot of klein. Meestal werken wij vanuit het Vitality INNtelligence program, waarin we in een sessie gaan kijken welke middelen passen bij de doelen die jij wilt bereiken. Daarna kun je beslissen welke taken je zelf oppakt of door onze experts laat uitvoeren.

Kan ik als externe ook gebruik maken van jullie (vergader)faciliteiten?

Ja, dat kan. Alle ruimtes zijn te huur − per uur, dagdeel of voor een hele dag. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en tarieven.

Geven jullie ook trainingen?

Er worden regelmatig trainingen gegeven door en voor experts. Kijk in onze evenementenkalender voor aankomende workshops en trainingen. Daarnaast zijn er ook trainingen die je los kunt boeken. Deze vind je op de pagina INNacademy & Events.

Krijg ik één aanspreekpunt als opdrachtgever of van iedereen afzonderlijk?

Je krijgt als opdrachtgever één aanspreekpunt en één factuur van Sports INN. Als je gekozen hebt voor een membership, ontvang je van ons maandelijks een factuur met een vast afgesproken bedrag. Wij regelen de rest met de meewerkende experts.

INN TEAM


Kan ik ook in loondienst komen bij de Sports INN?

Op dit moment heeft Sports INN geen (interne) vacatures. Het INN-team faciliteert de community, organiseert de verschillende events en neemt regelmatig het projectmanagement op zich. Klinkt jou dit interessant in de oren? Dan kun je altijd een open sollicitatie sturen. Het team werkt overigens overigens ook voor onze ‘zusjes’ Media INN en Support INN.

Kan ik stage lopen bij Sports INN?

Je kunt zeker stage lopen bij Sports INN. Er zijn meestal meerdere stagiaires van verschillende opleidingen, zodat je ook veel van elkaar kunt leren en samen kunt groeien.

SPORTS INNOVATIONS


085 – 01 89 970

letsconnect@sportsinn.nl

Swentiboldstraat 21,

6137AE Sittard

LET'S CONNECT